Saturday, January 29, 2005

著魔 - B.A.D

No no baby no no NO no baby nono Help me baby
回家發現大門忘了鎖 雙腳的襪子顏色不相同
最近的我怎麼都不像我 打開冰箱只剩養樂多
我想一定哪裡出了錯 是什麼擾亂我的生活

當我仔細的思索 想挖出個結果 你那勾魂的眼神
從我腦中經過 以為魔咒是傳說 如今居然找上我
難道我已愛上你 就這樣無法再逃脫
Hey yo bad girl 我已為你著了魔全身細胞沒有一處逃的過
受不了 幻覺不斷侵襲我耳朵
Hey yo bad boy
全身不再屬於我請你高抬貴手饒了我 受不了 讓我恢復原來的靈活

RAP:頭像有千百公斤那麼沉重我的手會不由自主用力緊握
突然間我的腳會三不五時持續發我的汗就像關不住的水龍頭
在線遊戲不再吸引我 就只想躲在溫暖的被窩 現在的我連話都不想說
窗外滿天星星在閃爍心臟跳著沒停過 Oh oh no 就快要虛脫
當我仔細的思索 想挖出個結果你那勾魂的眼神 從我腦中經過
以為魔咒是傳說 如今居然找上我難道我已愛上你 就這樣無法再逃脫

Hey yo bad girl 我已為你著了魔全身細胞沒有一處逃的過
受不了 幻覺不斷侵襲我耳朵 Hey yo bad boy
全身不再屬於我請你高抬貴手饒了我 受不了 讓我恢復原來的靈活

RAP:你為什麼怎麼可以那麼的狠心俘虜我只用一雙發電的眼睛
就連平常的我也不是那麼的好搞定怎麼碰上你我就輕易的動心
愛情的魔力可以讓人不由自主的墮落一步步讓人受折磨 Oh no
求求你把我的腦袋和身體都還給我 不想再失魂落魄
Hey yo bad girl 我已為你著了魔全身細胞沒有一處逃的過
受不了 幻覺不斷侵襲我耳朵 Hey yo bad boy
全身不再屬於我請你高抬貴手饒了我 受不了 讓我恢復原來的靈活

No no baby no no Baby you know that i am crazy for you
No no baby no no Baby just let me know
Hey yo bad girl 我已為你著了魔 全身細胞沒有一處逃的過
受不了 幻覺不斷侵襲我耳朵 Hey yo bad boy 全身不再屬於我
請你高抬貴手饒了我 受不了 讓我恢復原來的靈活


err... friday i went for badminton training... to be exact.. i went to watch the others train... haha.. cause my ankle still injuried... either it haven recover or injuried it on thurs... lolz... somemore i played a competitive game... winning 17-15... after coming back from 14-9 down... lolz...

haiz.. i think phy test fail liao... didn't study much... so dun expect much... afternoon.. whole of JC2 went oto hear wat simon and mr 'handsome' ng have to say... said tat they receiving complaints tat we still haven wake up and still in playing mood... blah blah blah.... tat's all... juz brief things... cause yesterday when i publish they give mi blank post again... haiz... frustrating sia...

now i still cannot get to view tagboards properly... so i have to tag someting be4 i get to see wat's on the tagboard then i can reply...

No comments: