Saturday, September 23, 2006

徐若瑄 - 美人鱼, 周杰伦 - 听妈妈的话

歌曲:美人鱼
歌手:徐若瑄 专辑:vivi and

☆美人鱼徐若瑄☆
☆词:徐若瑄曲:周杰伦☆
☆music☆

我是一条没有人养的鱼 背着自由面无表情
彩色眼睛受伤的心 只有看到黑白的你
我像一条没有人养的鱼 我的悲伤你不在意
说过的话飘过脸颊 我无法挥去一切从新再来
舍不得我为什么说再见 能不能收回我说的每一句话
舍不得我为什么不忘记 做一条快乐美人鱼

你的温柔总是来了又去 孤单(不稀罕同情)
你的电话忍住不打 我不想变成习惯等你回来
舍不得我为什么说再见 能不能收回我说的每一句话
舍不得我为什么不忘记 做一条快乐美人鱼
舍不得我为什么说再见 能不能收回我说的每一句话
舍不得我为什么不忘记做一条快乐美人鱼游向幸福的大海里

these 2 songs are quite nice and reflecting my feeling now...
听妈妈的话 is currently the backgrd music now...

recent events are home have made mi appreciate more of my mum... she's still healthy... dun worry... juz tat some family problem tat's resolved le... then she decided to do something for the future so as to be fair to us... which was quite sudden... unexpected... seriously i dunno y she did tat... maybe to plan for the unexpected future... maybe becoz of tat incident... i wasn't ard tat time... but i heard it was quite serious... maybe its stress... maybe someone trying to stir something up... i dunno... haiz...

歌曲:爱失控
歌手:energy
让你走 我的爱失控
藏在幸福快乐的背后
是我 逃避退缩
放开手 对爱不再有奢求
是非对错不想再多说
眼神交会时候
出卖承诺 泪在留

-----------------------------------------------------------------
爱你,我不会说永远。
因为永远可能到不了,太不切实际。
爱你,是现在和未来的事。
只想在这短暂的生命去实现。

err... supposed to type something... but slipped my mind while chatting.. hehe...
-----------------------------------------------------------------

Things to do...
tuesday - donate blood @ camp medical centre
wed - medical appt @ NUH
??? - plan for outing... for sec sch frens... any suggestions..?
end of the mth - going to be posted to closeby unit but re-attached to back where i'm now...

No comments: