Thursday, October 11, 2007

阿杜 - 专辑名 '差一点 '


intro u guys and gals to 阿杜's new album... here's the 2 song i find very nice... so far... as i always say... song's lyrics are the best to descibe my feeling... they are sometimes the words that u can say out, but sung out for u in ur heart... can u feel wat i'm feeling...?


the first song sings abt ones limitation in love? sometimes when u are in love with a person, but u have tried every way but nothing will change her tots abt u or even make her fall in love with u... even god can't change how u wanna love or who u wanna love... so juz let nature take its course....


歌曲:爱上谁
歌手:阿杜 专辑:撒野
LRC歌词 HOT• 搜索 "爱上谁"mp3 打印预览


雨冰冷的雨
洗不掉你的泪水
我无措的我
只能看着你枯萎
伤害安慰
还有我对你的心碎
太傻太乱太过疲惫

我无法说服你也无法改变你爱上谁
只是看着盼望着是场错
oh~~
天无法告诉我也无法改变我去爱谁
只能这样让雨水稀释了痛的感觉

雨冰冷的雨
洗不掉你的泪水
我无措的我
只能看着你枯萎
伤害安慰
还有我对你的心碎
太傻太乱太过疲惫

我无法说服你也无法改变你爱上谁
只是看着盼望着是场错
oh~~
天无法告诉我
也无法改变我去爱谁
只能这样让雨水
稀释了痛的感觉

我无法说服你
也无法改变你爱上谁
只是看着盼望着是场错 oh~~
天无法告诉我
也无法改变我去爱谁
只能这样让雨
水稀释了痛的感觉
我无法说服你
也无法改变你爱上谁
天无法告诉我
也无法改变我去爱谁
只能这样让雨水
稀释了痛的感觉
~~end~~


----------------------------------------------------------------

the second song here sings abt triangle/multiple-angle love but of the 3(or more) person inside it... u are the only one tat's one sided... 'she loves him, he loves her, but who loves mi???' one sided love is always a terrible feeling... i noe... hehe... but wat else can u do but suffer in silence... let the rain washes away the tears, the pain... but at the same time wishes the best for her...

歌曲:单向的爱
歌手:阿杜 专辑:撒野
LRC歌词 HOT• 搜索 "单向的爱"mp3 打印预览


冰块溶化要等多久
双手温度都冷了
沉默了一个小时又一分钟
空气窒息在空中心情被心冷冻
你又再喝了一杯酒
这一次你想哭了吗
坚持了一小时又一分钟
眼泪被锁在眼中连我都感觉到疼痛

单向的爱情混乱两人的世界
你爱他 他爱她 谁爱我
我在你心中总是路过
连作梦都嫌太沉重
单向的爱情注定两人的暧昧
雨是雨 或是泪 又如何
别想太多我至少爱过
你幸福就足够

你又再喝了一杯酒
这一次你想哭了吗
坚持了一小时又一分钟
眼泪被锁在眼中
连我都感觉到疼痛

单向的爱情混乱两人的世界
你爱他 他爱她 谁爱我
我在你心中总是路过
连作梦都嫌太沉重
单向的爱情注定两人的暧昧
雨是雨 或是泪 又如何
别想太多我至少爱过
你幸福就足够

单向的爱情注定两人的暧昧
雨是雨 或是泪 又如何
别想太多我至少爱过
你幸福就足够
别想太多我至少爱过
你幸福就足够
~~end~~

No comments: